استخدام در فرابوم

2 فرصت شغلی باز

با فرابوم صعود را تجربه کنید

فرصت‌های شغلی فرابوم

برای پیوستن به فرابوم...

شرکت فرابوم در حوزه ارائه سرویس‌های بانکداری باز فعالیت می‌کند. همه ما با صبر و پشتکار در این‌جا جمع شدیم تا پیچیدگی‌های ارتباطی با بانک‌های مختلف را کاهش داده و بتوانیم بستری مهیا کنیم تا کسب‌وکارها تجربه بهتر و لذت بخش‌تری در استفاده از خدمات بانکی داشته باشند.

اگر علاقه‌مند به صعود هستید، ما بی‌صبرانه منتظر همسفر خوبی چون شما هستیم. پس با یک کلیک مسیر صعود مورد نظرتان را پیدا و رزومه خود را ارسال کنید. پس از بررسی و انطباق رزومه با نیاز تیم متقاضی، با شما تماس می‌گیریم.

در مسیر صعود...

در فرابوم سرعت صعود بالاست. ما برای اثربخشی عملکرد و مسئولیتی که بر عهده داریم، دانش‌ خود را به روز نگه می‌داریم.

این مجموعه همواره نگاهی متفاوت به شناخت استعدادها و توسعه توانمندی‌های اعضای خود دارد. پس در همین راستا سعی کردیم به دانش به عنوان دستاورد تجربه‌ها یا درس آموخته‌هایی که از نتایج موفقیت‌ یا شکست در چالش‌ها خلق می‌شود نگاه کنیم.

فرصت های شغلی فرابوم

فرهنگ سازمانی فرابوم

آموزش و توانمندسازی افراد
کار تیمی و تعاملات مثبت
خلاقیت و نوآوری
مشتری مداری

خانواده فرابوم با مفهوم همکاری و همدلی بسیار آشناست. در کنار تعاملات مثبت بین اعضا، تعهد کاری و شفافیت از اصول کاری این مجموعه است. تمام تلاش این مجموعه، ایجاد فضای حرفه‌ای و خلاق در جهت پیش برد اهداف مشترک یعنی رضایتمندی مشتریان و ارتقا سازمان است. مدیران این مجموعه نسبت به چالش‌ها هشیار هستند و همواره در صدد رفع آن‌ها هستند. ما به اصل Win-Win بسیار معتقدیم و تمام منابع سازمان در جهت پرورش استعدادهاست چرا که بازوهای توانمند، یک سیستم را توانمند می‌سازد. 

همایون محبوبی

مدیر عامل شرکت فرابوم

همایون محبوبی

فرصت‌های شغلی فرابوم

فرصت‌های شغلی قابل پیشرفتی در فرابوم وجود دارد. اگر می‌خواهید عضوی از ما باشید، با توجه به استعداد و توانمندی‌های خود و

متناسب با فرصت‌های شغلی، رزومه‌تان را ارسال کنید. درصورت احراز شرایط، برای پیوستن به خانواده فرابوم با شما تماس می‌گیریم.

مدیر مشتری (Account Manager)

کسب و کار

تمام وقت

حضوری

کارشناس فروش

کسب و کار

تمام وقت

حضوری

با ما در تماس باشید.